Cum poti deveni client ICCO Energ?
- Trimitand o solicitare la adresa de e-mail:
- Telefonic, la numarul de telefon 0268 40 12 53
|
Oferte tip pentru furnizarea energiei electrice: | Contracte de furnizare a energiei electrice: |
consumatori noncasnici | consumatori noncasnici |
consumatori casnici | consumatori casnici |
consumatori casnici in regim de serviciu universal | consumatori casnici in regim de serviciu universal |
Pentru mai multe informatii despre conditiile generale de furnizare in regim de serviciu universal pentru consumatorii casnici, accesati urmatorul link.
Pentru oferte personalizate in functie de cantitatea de energie electrica consumata, de specificul activitatii societatii dumneavoastra, de programul de lucru, de conditiile comerciale agreate etc., puteti sa ne contactati la adresele de email si la numerele de telefon din sectiunea Contact.
GHID EXPLICATIV ELEMENTE FACTURA
Situatia intreruperilor planificate pe fiecare zona de distributie pentru perioada urmatoare poate fi verificata in functie de zona, aici:
Transilvania Sud, Transilvania Nord, Muntenia Nord
Oltenia
Muntenia Sud, Dobrogea, Banat
Moldova
Eticheta 2023 energie electrica
Eticheta 2022 energie electrica
Eticheta 2021 energie electrica
Eticheta 2020 energie electrica
Eticheta 2019 energie electrica
Eticheta 2018 energie electrica
Eticheta 2017 energie electrica
Eticheta 2016 energie electrica
Eticheta 2015 energie electrica
Reglementari: a) Legea energiei electrice (Legea 123/2012)
b) Regulamentul de furnizare a energiei electrice la consumatori
c) Standardul de performanta pentru furnizarea energiei electrice
d) Ordin ANRE 3/2022 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică. Regulamentul din 2022 privind organizarea și funcționarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică. Puteți găsi linkul pentru a accesa platforma POSF aici.
e) Furnizorii de ultima optiune
f) Conditii generale pentru prestarea serviciului de distributie a energiei electrice de către operatorul de distributie concesionar in cazul în care contractul de distributie pentru locul de consum este incheiat intre operatorul de distributie concesionar si furnizor
g) Ordinul 4/2024 privind stabilirea cotei obligatorii de achizitie de certificate verzi aferenta anului 2023
h) Legea nr. 184/2018 privind aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 24/2017 privind modificarea
si completarea Legii nr. 220/2008 pentru stabilirea sistemului de promovare a producerii energiei din
surse regenerabile de energie
i) Ordinul 48/2024 pentru modificarea Ordinului presedintelui ANRE nr. 123/2017 privind aprobarea contributiei pentru cogenerarea de inalta eficienta si a unor prevederi privind modul de facturare a acesteia
j) Tarife reglementate practicate de catre operatorul pietei de energie electrica
Informatii de interes pentru consumatori
Principalele obligatii si drepturi ale consumatorului
Drepturi clienti vulnerabili
Raportari indicatori performanta
Anexe indicatori performanta 2024: Trimestrul 1; Trimestrul 2; Trimestrul 3
Anexe indicatori performanta 2023: Trimestrul 1; Trimestrul 2; Trimestrul 3; Trimestrul 4
Anexe indicatori performanta 2022: Trimestrul 1; Trimestrul 2; Trimestrul 3; Trimestrul 4
Anexe indicatori performanta 2021: Trimestrul 1; Trimestrul 2; Trimestrul 3; Trimestrul 4; Anul 2021
Anexe indicatori performanta 2020: Trimestrul 1; Trimestrul 2; Trimestrul 3; Trimestrul 4; Anul 2020
Modul de solutionare a plangerilor clientilor finali ai ICCO Energ privind contractele de furnizare energie electrica si gaze naturale:
Conform Procedurii-Cadru elaborata de ANRE nr.16 din 18.03.2015 pentru solutionarea plangerilor clientilor finali, cat si Procedura Interna PO8.4.1 ce se regasesc mai jos, va comunicam faptul ca putem fi contactati prin:
- Telefon preluare reclamatii: +40 268 401 253; +40 268 041 201
- Adresa de mail:
- Formular on-line
- Prin fax: +40 268 401 287
- Prin posta: Strada Spicului nr. 3, 500460 Brasov, Jud. Brasov
In intervalul orar 08:00 – 17:00 de luni pana vineri plangerile clientilor sunt preluate de Serviciul Clienti din cadrul Compartimentului de furnizare energie electrica si gaze naturale al ICCO ENERG in Strada Spicului nr. 3, Brasov.
Programul audientelor este de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 – 16:00.
Termenul legal de depunere a plangerilor este 5 zile lucratoare de la data faptului, iar termenul legal de solutionare al acestora este de 15 zile lucratoare.
In situatia in care societatea ICCO ENERG nu satisface solutionarile clientilor sai, acestia au urmatoarele drepturi:
- de a apela ANRE: Str. Constantin Nacu nr. 3, Bucuresti, Sector 2, Cod postal 020995, Romania
Tel: +40 21 327 81 74, +40 21 327 81 00, Fax: +40 21 312 43 65, E-mail:
- de a apela la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor
- de a se adresa instantei judecatoresti competente.
Procedura privind acordarea despagubirilor clientilor casnici pentru receptoarele electrocasnice deteriorate
Conform procedurii elaborata de catre ANRE prin ordinul 177/2015, va comunicam faptul ca furnizorii de energie electrica si operatorii de retea trebuie sa solutioneze in baza contractelor incheiate, cererile primite de la clientii casnici pentru acordarea despagubirilor in cazul deteriorarii receptoarelor electrocasnice ca efect al unor supratensiuni accidentale produse din culpa operatorului de retea.
Puteti accesa atat procedura cat si anexele aici:
ANEXA Nr. 1 Cerere acordare despagubire Furnizor |
ANEXA Nr. 5 Cerere despagubire catre Operator Distributie |
Etapele Procesului de Despagubire |
Ord. 177 2015(1) Procedura Despagubiri Client Casnic |