iCall este primul sistem de alertare-asistente din lume bazat pe standarde deschis de comunicare IP. Datorita arhitecturii distribuite ofera o flexibilitate crescuta. Sistemul iCall poate fi implementat atat in cladiri nou construite cat si folosind cablarea existenta a cladirilor mai vechi. Toate modulele iCall se pot combina intr-un singur sistem, in reteaua IP pe cablu sau “wireless”, cu monitorizare sau fara. |
|
iCall este primul sistem de alertare-asistente din lume bazat pe standarde deschis de comunicare IP. Datorita arhitecturii distribuite ofera o flexibilitate crescuta. Sistemul iCall poate fi implementat atat in cladiri nou construite cat si folosind cablarea existenta a cladirilor mai vechi. Toate modulele iCall se pot combina intr-un singur sistem, in reteaua IP pe cablu sau “wireless”, cu monitorizare sau fara. |
|
Alerateaza orice utilizator, oricand Orice apel din camera/salon si orice alarma va alerata un utilizator (sau grup de utilizatori) indiferente de tipul dispozitivului folosit in comunicare de catre acei utilizatori ( inclusiv telefon IP-DECT si telefon mobil). Mai multe servere Netrix se pot interconceta prin protocol TCP/IP pe principiul nod-principal – noduri-secundare (master/slave), nodul principal avand rolul de a coordona nodurile secundare si de a centraliza alarmele care sunt declansate la toate nodurile secundare, de a le procesa si de a trimite alerte conform regulilor configurate.
|
|
Surse de intrare ale sistemului – Input In combinatiee cu iCall, Netrix poate folosi o varietate de surse de intrare din cladirile pe care le monitorizeaza. Pentru fiecare cladire o unitate iCall IP poate controla prin magistrala locala pana la 50 de statii “iCall 501 I/O”, fiecare cu intrari si iesiri programabile. Aceste intarari si iesiri pot fi legate la anumite module de alertare-asistente sau la contacte directe (de ex. butoane de alarmare existente). |
|
Netrix poate primi informatii (evenimente) de la sistemul de localizare in timp real bazat pe WiFi, Stanley (Aeroscout). In combinatie cu iCall sistemul va fi informat despre prezenta sau absenta personalului medical in camera. Pentru fiecare eveniment se pot configura liste de utilizatori catre care sa se trimita mesaje de alerta. Fiecare eveniment generat poate fi trimis si catre o unitate iCall de tip “statie pentru asistenta” | |
Catre Netrix se pot trimite mesaje SMS care sa declanseze anumite actiuni. De exemplu mesajul SMS trimis catre Netrix poate fi duplicat catre mai multe grupuri de destinatari si trimis ca mesaj SMS, DECT, WiFi sau e-mail | |
Iesiri ale sistemului - Outputs Daca in camera este instalat un modul cu functie de interfon, personalul medical poate initia comunicarea cu pacientul sau monitorizarea audio (ascultarea) a camerei. Modulele si componentele ce permit comunicare de voce utilizeaza protocolul SIP. Suplimentar functiilor standard, fiecare utilizator poate configura de la ce camere (saloane) sau pacienti sa primeasca alarme in vederea acordarii de ajutor in mod personalizat. Acest lucru permite o configurare flexibila a sistemului in functie, de exemplu, de schimburile de lucru. |
|
Netrix poate trimie mesaje catre telefoanele IP-DECT NEC, cu tonuri de de alerta si mesaje specifice. | |
Cand o alerta a fost transmisa catre un utilizator (sau grup de utilizatori) DECT sau WiFi, destinatarul poate activa un canal de comunicare vocal de tip “hands-free” (fara maini) cu modulul iCall SIP din camera pentru a afla cat mai rapid motivul alarmei. Netrix permite transmiterea de mesaje text SMS catre telefoane mobile. |